• topsprawdziany.pl

Wypracowanie o wakacjach po niemiecku w czasie perfekt

21 sierpnia 2019 04:09

Potrzebuję opis wakacji po niemiecku w czasie perfekt. Najlepiej przetłumaczenie tego : W te wakacje byłam z rodziną nad morzem w miejscowości Dziwnów. Pojechaliśmy tam autem. Spędziliśmy tam dwa tygodnie. Nocowaliśmy w przyczepi campingowej. Dużo spacerowaliśmy wieczorami, a rano chodziliśmy na plażę. Morze było spokojne i zimne.Opisz swoje wakacje w czasie PERFEKT ( 15 prostych zdań) Dopytaj ; Obserwuj Zgłoś nadużycie!. In den Sommerferien war ich am Meer. ( w wakacje byłam nad morzem) 2. Jeden Tag bin ich Radgefahrt. (Codziennie jeździłam na rowerze) 3. Manchmal habe ich Fussball gespielt.(czasami grałam w .Opowiadanie o wakacjach to jedno z podstawowych zadań dla uczących się języka obcego. Warto zapoznać się z typowymi zwrotami, które można wykorzystać zarówno w odpowiedzi ustnej jak i pisemnej. Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.Prace pisemne Wypracowania - gimnazjum Wypracowania - szkoła średnia Mein Wochenende - wypracowanie po niemiecku w czasie przeszłym Perfekt. 25 kwietnia 2010 Odsłon: 20 605 3 komentarze. Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail.Forum Pomoc językowa - Witam wszystkich. Muszę napisać opis wakacji w czasie przeszłym perfect, jednak nie radzę sobie z tym. Napisałam co nieco, ale czuję,wakacje czas Perfekt Moje wakacje spędziłam nad morzem,dokładnie 20 km od Kołobrzegu w Byszewie u mojej kochanej babci i wujka.Właśnie tam poznałam super kolegów i się zakochałam.Na początku było trochę nudno bo ciągle jeździliśmy po rodzinie której dawno nie widziałyśmy.Ale gdy rodzice wyjechali z moimi młodszymi siostrami a ja zostałam z starszą siostrą było wspaniale .wypracowanko o wakacjach Ubiegłe wakacje były jedne z najlepszych w moim życiu.

Poznałem świetnych ludzi.

Z niektórymi połączyła mnie bardzo głęboka przyjaźń. Stworzyliśmy zgraną grupę.Zadanie: napisz 10 zdań o tym jak spędziłeś wakacje w czasie Rozwiązanie: moze byc w takim stylu 1 co dziennie chodziłem po molo 2 co jakiś czas z Zamknij W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.Ehh szukałem na forum ale nic nie mogłem znalezc w czasie Perfekt wiec dałem nowy temat. Zebym umiał sam napisac cos w czasie perfekt bym to zrobił ale ze ja od kad sie ucze j.niemieckiego nic z niego nie umiem bo trafiam na "fajnych" nauczycieli to nie moja wina bardzo prosze jeszcze raz o przetłumaczenie tego tektsu gdyz jest on mi pilnie potrzebny bo nagle zmienil sie nauczyciel od .Napisz po niemiecku w czasie przeszłym perfekt. 1.Wczoraj sprzątałam swój pokój. 2.Wczoraj nakarmiłam chomika. 3.Wczoraj umyłam rower. 4.Wczoraj obrałam ziemniaki. 5.Wczoraj umyłam naczynia. Jak możecie to wytłumaczcie mi jak tworzy się zdania oznajmujące w czasie przeszłym perfekt.Napisz 10 zdań o swoich wakacjach w czasie przeszłym. This year I spent my first week of holiday with my grandma, then I was gone to Dziwnowek.Mein Tag - Mój dzień - wypracowanie w czasie Perfekt. że nawet w wakacje znaleźliście chęci i chwilkę wolnego czasu, żeby przenieść swoje marzenia na papier.

Mein Wochenende - wypracowanie po niemiecku w czasie przeszłym Perfekt 25 kwietnia 2010 Odsłon: .niech mi.

Opis Wakacji po niemiecku. Gość: 999 IP:. czy mógłby mi ktos przesłac napisane wypracowanie o wakacjach ale w czasie tyrazniejszym. pozdro dzieki. molj email jansolo2interia.plPrzykład opisu ostatnich wakacji po niemiecku. Przykładowy opis wakacji w języku niemieckim. Opis wakacji po niemiecku - wzór z tłumaczeniem. Wypracowania. Rozprawka po niemiecku za i przeciw;. Moje ostatnie wakacje spędziłam w Australii. Byłam tam z moimi najlepszymi .Plik wypracowanie o wakacjach po niemiecku w czasie perfekt.pdf na koncie użytkownika lawlerdelucci • Data dodania: 21 wrz 2018 Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.Lieber Marek, Danke schon fur deinen Brie. Entschuldigung, das ich so lange nicht geschrieben habe. Ich war krank. Jetzt bin ich schon gesucht.Relacja kursu językowego w Niemczech (czas przeszły) / ein Bericht aus dem Sprachkurs in Deutschland. Opis wakacji w Perfekcie / meine Sommerferien im Perfekt. Jak uczyć się niemieckiego? / Wie soll man Deutsch lernen?. Wakacje w domu / Sommerferien zu Hause.Dołącz do nas i ucz się w grupie.

Zaloguj się.

Zarejestruj się. Zaloguj się. Zarejestruj się. Gimnazjum. Język niemiecki. 8 punktów WYPRACOWANIE O WAKACJACH W CZASIE PERFEKT Dopytaj ; Obserwuj Zgłoś nadużycie! od Kajjka95 17.10.2010 .Opis wakacji w czasie perfekt po niemiecku. Moje wakacje spedzilam nad morzem. Pojechalam tam z moimi rodzicami. Kazdego dnia opalalismy się. Gralismy tez w pilke plażową i świetnie sie bawiliśmy. Kąpaliśmy się w morzu. Leniuchowaliśmy.Wakacje to najwspanialszy czas w całym roku. Wszystkie dzieci z utęsknieniem czekają zakończenia roku szkolnego i rozpoczęcia czasu wolnego. Podczas ich trwania można w różny, ciekawy sposób spędzać wolne chwile. Jedni wyjeżdżają nad morze lub w góry, inni odwiedzają rodzinę w Polsce lub za granicą albo zostają w domu.Moje wakacje - wypracowanie (po wakacjach) Moje wakacje były naprawdę wspaniałe. W tym roku miałem okazje z moimi rodzicami zwiedzić Turcję. Podczas naszych wakacji przeżyłem niesamowite rzeczy. Przede wszystkim mogłem uczestniczyć w podróży balonem. Wzbiliśmy się w powietrze i .In den Bergen - w górach. am Lagerfeuer sitzen - siedzieć przy ognisku. auf Felsen klettern - wspinać się na skały. die hohen Berge erreichen - zdobywać szczyty. den Rucksack packen - pakować plecak. die Wanderschuhe anziehen - ubierać buty do chodzenia po górach. durch den Wald wandern - wędrować przez lasTemat wypracowania: "Deutschland und Deutsche in meinen Augen und in Augen von meinen bekannten" Wypowiedź 20 zdań.

Proszę najlepiej o całe wypracowanie, ale wiadomo to dość wymagająca prośba, więc przydałyby się chociaż.

Możecie napisać kilka przykładowych zdań, żebym przypomniał sobie, o co chodzi? jeśli jest "Ich habe coś tam", to w jakiej formie będzie później czasownik?wspomnienia z wakacji wypracowanie w czasie przeszłym. czy ktoś mógł by mi poprawić wypracowanie o wakacjach jest przetłumaczona w translate ale czeba to troszkę poprawić i upiększyć a sam sobie rady nie daje za pomoc z góry dziękuje oto moja wersja po polsku i po angielsku .warning Prośba o sprawdzenie; W czasie wakacji letnich Joost pracuje na pełen etat w swoim rodzinnym mieście. expand_more Während der Sommerferien arbeitet Joost Vollzeit in seiner Heimatstadt in den Niederlanden. Przykłady użycia - "wakacje" po niemiecku.Przydatność 75% Czas przesły perfekt. Czas przeszły Perfekt jest czasem złożonym - skałada się z czasownika posiłkowego haben lub sein w czasie teraźniejszym, które są odmieniane oraz z imiesłowu czasu przeszłego (Partizip II), który jest formą nieodmienną i występuje (w zdaniach oznajmujących i pytających) na końcu zdania.Tłumaczenie słowa 'wypracowanie' i wiele innych tłumaczeń na niemiecki - darmowy słownik polsko-niemiecki. bab.la arrow_drop_down bab.la - Online dictionaries, vocabulary, conjugation, grammar Toggle navigationNapisz 10 zdań w czasie Perfekt o swoich wakacjach( czyli o wakacjach w czasie przeszłym po niemiecku) Od 1 do 1 z 1. Korzystanie z Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Możesz zablokować cookies zmieniając ustawienia w Twojej przeglądarce.Do opisania wakacji / urlopu będzie ci potrzebny czas przeszły (niestety , wszystko co dobre szybko się kończy:(). W języku niemieckim masz do wyboru dwa czasy: czas przeszły Perfekt albo Präteritum, a po kliknięciu w link znajdziesz lekcje wraz z ćwiczeniami własnie o tych czasach.A teraz czas na słownictwo i zwroty..